dinsdag 29 mei 2012

Love is in the air!

Nou, het is een poosje geleden dat ik in dit blog heb geschreven... Maar dat komt omdat ik vakantie had samen met Simone en het was heel mooi weer buiten en we hebben allemaal leuke dingen gedaan! Dus ik heb weinig tijd gehad om achter de computer te zitten.
Maar het allerleukste wat ik in de vakantie heb gedaan? Nou, dat was toen ik bij Marian in Nisse op visite ging en daar Sulti heb ontmoet. We hebben de hele avond naast elkaar op een hele mooie stoel gezeten. Sulti is heel kleurig en lacht de hele tijd lief naar me en ik geloof dat ik een beetje verliefd ben...


Wanneer zou ik hem weer gaan zien?? Ik hoop heeeeeeeeeeel snel!!

1 opmerking:

  1. Tja...uil in de lente in Holland is de "love in the air" dus ook jij moet er aan geloven....maar dat is best leuk toch?! Geniet er maar van :)

    BeantwoordenVerwijderen