woensdag 9 mei 2012

Haak maar aan...

W-oehoe!!! Ik heb al 2 volgers op dit blog! Goed, hé?!?

Enne... ik verveel me nu ook niet meer als Simone overdag weg is, want... ik ben helemaal verslaafd aan haken! Gisteravond heeft Simone mij het haken uitgelegd en nu ben ik druk bezig om haar te helpen met het haken van haar sprei. Daarvoor moeten we wel zo'n 300 vierkantjes haken in 4 kleurtjes, maar dat gaat helemaal goed komen als we er allebei mee bezig zijn. Simone heeft heel veel wol ingekocht bij Fleurige Fleur, dus ik kan flink wat dagen vooruit. En wat een mooie kleurtjes wol, hè? Ik vraag me af of er van deze wol ook uilen worden gemaakt...


Ik probeer ook een beetje in het huishouden te helpen bij Simone natuurlijk, tenslotte mag ik hier helemaal gratis wonen. Maar afwassen was niet zo'n succes: mijn wollen handjes gingen er helemaal van krimpen...

1 opmerking:

  1. Zeg ik moet je toch wel ff een compliment gaan geven hoor!! Knap dat je al zo goed kan haken, je hebt vast een hele goede juf aan Simone!!

    BeantwoordenVerwijderen