maandag 7 mei 2012

Is there anybody out there?

Tsjongejonge, da's wel even wennen vandaag, hoor! Wat een heerlijk weekend heb ik gehad bij Simone: samen boodschappen gedaan, samen gekookt, op bezoek geweest bij vriendinnen. Maar nu zit ik alleen thuis, want Simone is gaan werken...
Ze heeft netjes uitgelegd hoe laat ze weer thuis is en mijn lunch klaargezet in de keuken, maar toch voel ik me een beetje verloren. Ik betrap mezelf erop dat ik telkens uit het raam aan het staren ben of ik misschien haar autootje alweer de straat in zie rijden, zucht...


Maar ik laat me niet kisten, hoor: ik ga de komende dagen eens goed gaan nadenken wat ik zo overdags als Simone werkt kan gaan doen. Misschien lekker voor haar koken! Of misschien maar eens aan tante Helene vragen of ik een keer bij haar mag komen spelen. En wat dacht je van een creatieve hobby? Gisteren heeft Simone wol gehaald bij Fleurige Fleur voor een nieuw haakproject en dat haken lijkt mij ook wel leuk. Dan kan ik misschien wel mijn eigen vriendjes maken!!

Of als nu heeeeeeel erg veel mensen dit blog gaan volgen dan ga ik er elke dag op schrijven en dan word ik misschien wel beroemd!! Of misschien hebben al die volgers ook wel goede tips voor mij wat ik zoal overdag kan gaan doen als Simone weg is en ga ik dan wel nog meer spannende avonturen beleven...

3 opmerkingen:

  1. Ha die Uil, best spannend he zo'n dagje alleen maar ik weet zeker dat je je prima zult gaan vermaken...wist je dat Simone ook een hele mooie tuin heeft...als nu straks het zonnetje gaat schijnen kan je lekker in haar tuintje zitten....ennne misschien wel alvast haar gras gaan maaien of een lekker bbq'tje opstoken voor als ze weer thuis is ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo lieve Uil,

    Wat woon jij gezellig bij Simone, zeg! Zo'n mooie kleurrijke kamer, je kijkt je ogen uit. Maar ik snap wel dat je Simone af en toe mist hoor.
    Ik heb er met Sulti over gesproken en hij wil graag je vriendje zijn. Zie je, ik ben ook wel eens weg en dan kunnen jullie misschien wel aan elkaar denken en misschien ook wel bellen soms. Dat mag best wel van Simone hoor, en van mij ook wel.
    Dus komen jullie een keertje bij ons langs? Wij zouden het heeeeeeeeeeeeeel leuk vinden!

    Groetjes van Marian en Sulti

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Marian,

    Nou, dat lijkt mij wel heel erg leuk! Simone heeft wel eens verteld over die mooie stoelen bij jou voor het raam met dat uitzicht. Dus ik denk dat ik me er wel thuis ga voelen en ik ben ook erg benieuwd naar Sulti!

    Tot snel een keertje in Nisse (centrum)!!

    BeantwoordenVerwijderen