vrijdag 11 mei 2012

Als je haar maar goed zit!

Vandaag zijn Simone en ik naar de kapper geweest. Dat vond ik best een beetje spannend! Eerst wilde ik eigenlijk helemaal niet geknipt worden, want Simone had me verteld over die meneer Bob Marley waar ze deze week een film van had gezien en die heeft hele lange haren. Dat leek mij ook wel wat!! Maar ik wilde ook wel eens weten hoe het nu in Nederland bij de kapper is en de puntjes eraf kan nooit kwaad. Ik kan hierna altijd nog mijn haren helemaal rasta laten groeien!

En het was gelukkig een hele lieve kapster daar in Heinkenszand in de muziektent. Zij is ook heeeeel vaak in Afrika was geweest, dus we hebben veel gekletst en voordat ik het wist was ze al klaar met knippen!


Bij Simone duurde het wat langer... Die moest eerst al haar grijze haren wegverven en toen nog geknipt worden. Maar ik had gelukkig mijn haakwerkje bij me, dus ik verveelde me geen moment. Ik vind het wel heel leuk als ik zo op stap ga met Simone. Ik ontdek allemaal nieuwe dingen!!

1 opmerking: